marți, februarie 05, 2008

azi 5 februarie...

februarie...da... foarte bine...ma scol de dimineata, dupa juma de ora in care am stat in pat gandindu-ma cat de bine e sa mai stau asa juma de zi...asa...ma scol...mancare...iau masina...plec...cu gandul...ca daca ma intorc devreme acasa mai fac treaba...ajung la domnul dumitrescu...aici intervine...spaga...limbi in cur...de...ziua e scurta, nevoia mare, si mai sunt pe langa mine alti spagari...bun...asta un om de vreo 45-50 de ani...trecut prin comunism...de...invatat probabil cu chestii de genul...dau mana cu el...de respectul primeaza...asa era si parbrizul meu care se vrea inlocuit...dau mana cu el...ii soptesc ceva la ureche...legat de spaga...omul...devine...normal...atent...as vrea sa zic ca el ma pupa in cur pe mine...da nu...tot eu eram ala...vine la masina...intrebari de rutina...eu cu gandul...ca poate azi iau masina...draci...maine...daca fac astia de la asigurare plata...pana atunci mi-am pierdut dreptul la proprietate...interesant...si ma uit...se duce masina...asa ca maine astept un telefon...
in drum spre casa...iau autobuzul...bilet nu primesc...de soferul are si el nevoie de bani...macar imi face un discount...destul de bun...platesc 5 lei in loc de 6 lei...daca venea controlul ma intreb ce ziceam...mda...
si uite asa ma uit in jur...spaga...mortii masii...cine zice...ca ne vom schimba...???a da si nicolescu un prof de la ase trecut si asta in plin prin comunism vede spaga...ca un sa mor, am uitat...nu conteaza...ideea e ca el crede in ea...
bun...intrebari existentiale...ce fac in weekend...?
placa sau...?
vin sau...?
aaa...si inca ceva...nu suport...dar in schimb...as vrea...
cine stie...
de ce nu???
asa imi place cand...da...sa scriu cu puncte...le interpretam pe la romana prin liceu...
acu deja e prea greu...sa vezi trei puncte unul dupa altul...si sa te intrebi ce dracu a gandit ala acolo...
pune trei puncte pe o hartie si intreaba pe cineva ce ai vrut sa spui...
imi vine sa rad...dar...imaginatia mea abia se dezvolta..
de azi imi jur singur...macar daca nu ma tin de cuvant nu o sa dezamagesc pe cineva...imi jur ca:
1. alerg...burta...
2.caut un loc de munca...sunt buni si banii parintilor...dar e timpul sa devin independent...
3.....
4.ma barbieresc...
5.distractie...si restul din plin...
6.ma tin de ce am zis mia sus...
7....
8....
9....
10....bai...sunt fraier...trebuie sa fumez si eu ia..a
si alea doua puncte intra a si a...