luni, martie 09, 2009

daca in 10 min muream...

stii ce?
ea: suntem penibili
ea: si treaca de la mine
ea: ca iti scriu pana-mi dai ignore
ea: in seara asta
ea: si daca nu citesti si mai bine
ea: cred ca imi fac un id
ea: cemvirgilica
ea: si vorbesc cu el din cand in cand
ea: ca nu se poate cu tine domne
ea: acum n-am timp sa fac
ea: si na
ea: ca mi s-a oprit si apa
ea: auzi la el
ea: muream
ea: deci na...
ea: \ai vazut filmul
ea: p.s. i love u
ea: sa zicem ca nu
ea: ca tu te uiti numai la aberatii
ea: fracture ala a fost aiurea
deci n-ai vazut
ea: pai ia sa-l vezi
ea: ca e frumos
ea: da...
ea: asa...
ea: deci
ea: ma gandeam sa te enervez
ea: dar nush cum
ea: ma gandesc intre timp
ea: hm...
ea: deci
ea: virgilica
:))
ea: hmmm
ea: stii ce ma gandeam io
ea: auzi mah?
ea: tu chiar nu vorbesti nu?
ea: vrei sa te fac sa vorbesti?
ea: vrei sa te fac sa vorbesti?
ea: vrei sa te fac sa vorbesti?
ea: vrei sa te fac sa vorbesti?
ea: vrei sa te fac sa vorbesti?
ea: iti zic 2 randuri
ea: dar nu am injura
ea: :D
ea: nu te iubesc mai ca nu am cum ptr ca nu te cunosc
ea: dar m-am indragostit de tine la nebunie
ea: :D

eu ce dracu sa mai fac acu...???

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

o sa-ti spun eu ce sa faci o lasi in pace k dak nu iti rup capul.Dak vreo data o mai cauti iti jur eu pe ce am mai scump k te inebunesc

1:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si asta e pentru ultima oara care iti zic.

2:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home