miercuri, martie 04, 2009

thinking..how...

de obicei...:) da...zambet...doamne e asa de greu sa ma apuc sa fac un post nou stiind ca el va fi citit. ce as putea scrie??? ma gandesc...idei sunt o multime...dar nu le pot scrie...(frica). asta e sigur...dar oricum am avut destul curaj sa-i zic ca...am mai avut un post despre lupta. daca citesti de aici sa sti ca e pentru tine (persoana fara poza) :)
e greu totusi dar in acelasi timp nu imi ia mult pana zambesc cand ii aud numele sau pur si simplu imi vine imaginea ei in minte...
deci...
carouri....moxa...
zambet mare...
martie...
oras...
:)
bre...:))
curs...
m-a mintit ca stie chineza...
ochii...
amici...
uof....
si iar zambesc...si chiar imi place...si...multe alte...
dar cel mai mult...
a vazut ca imi stralucesc ochii...
da...uoffffffffffffffff
si aici...bre am terminat...
asa...ca...
nu stiu...cine stie...
avem 22 de ani...
viata e lunga...si o putem face frumoasa...cumva...poate reusim...sa avem zambetul toti pe buze...