luni, februarie 01, 2010

unde vezi tu istoria?

habar nu am unde o vezi dar as fi curios sa aflu. azi ma gandeam unde as putea vedea istoria...oricarui lucru, oricarei persoane si pot continua...
simplu...
o vezi in:
culoarea zidurilor
santul lasat de lacrimi pe un obraz
barba neagra si parul alb
o urma de zgarietura pe un pian
dacia din 70 langa bmw-ul din 2009
gropile din 2010 langa aceeasi dacia...(dacia rezista strajnic)
2010...eu m-am nascut in 87
incepusem cu lacrima aia...revin la ea
cata istorie au oamenii din jurul meu
ma uit la cicatricea de la degetul meu...e mica..dar are...16 ani...
si revin
istoria
o gasim
desene
muzica
acelasi sistem infect
si mai auzi nume
si parca istoria e inca in fata ta...2010...1950? unde dracu sunt 60 de ani?
revin la lucruri frumoase
....
....
....
....
cam greu dar am decis sa fiu optimist si sa fac niste schimbari prin dulapul cu haine din viata mea

1 Comments:

Blogger Lory said...

Ai pus foarte interesant în lumina trecutului personal, istoria! Dar păcat că istoriile astea ale noastre, cu obraji brăzdați de lacrimi cu amintiri pline de substanță și trăire, nu rămân pe niciunde, rămâne doar groteasca poveste a maselor, mituri create de amatori și demitizări ale pasionaților de literatură științifico-fantastică!

9:54 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home